|
||
XIX. évf. 14. szám |
KÖZÉLETI HETILAP |
2007. április 05. |
Hirdetésekkel életben tartva
|
||
Régóta köztudott, hogy a
magyarországi sajtópiacon - főleg a hirdetések, reklámok vonatkozásában -
csupán másodlagosan érvényesülnek a gazdaságossági szempontok. Akadnak
olyan kis példányszámú réteglapok is, melyek tömve vannak hirdetéssel,
ugyanakkor a vásárlóképes olvasóközönség által kedvelt lapok között is
találhatók olyanok, melyeket kerülnek a hir-detők. Napjainkban alapvetően
az uralkodó politikai-gazdasági elithez való viszony határozza meg az
egyes újságok közpénzekből, illetve hirdetésekből történő támogatását, ami
nélkül a lapok többsége eleve életképtelen. Az elit bűneit feltáró, a
hatalommal szemben kritikus véleményeket megfogalmazó kiadványoktól
drasztikusan megvonják ...
|
||
Varga Imre
A cikket teljes terjedelemben a Magyar Fórumban olvashatják! |