XIX. évf. 14. szám

KÖZÉLETI HETILAP

2007. április 05.

 
Hirdetésekkel életben tartva
Régóta köztudott, hogy a magyarországi sajtópiacon - főleg a hirdetések, reklámok vonatkozásában - csupán másodlagosan érvényesülnek a gazdaságossági szempontok. Akadnak olyan kis példányszámú réteglapok is, melyek tömve vannak hirdetéssel, ugyanakkor a vásárlóképes olvasóközönség által kedvelt lapok között is találhatók olyanok, melyeket kerülnek a hir-detők. Napjainkban alapvetően az uralkodó politikai-gazdasági elithez való viszony határozza meg az egyes újságok közpénzekből, illetve hirdetésekből történő támogatását, ami nélkül a lapok többsége eleve életképtelen. Az elit bűneit feltáró, a hatalommal szemben kritikus véleményeket megfogalmazó kiadványoktól drasztikusan megvonják ...
Varga Imre

A cikket teljes terjedelemben a Magyar Fórumban olvashatják!