XXI. évf. 1. szám

KÖZÉLETI HETILAP

2009. január 08.

 
Egy másik Viktor
Két veretes mondatot idézek, mindkettő a Szigetvári Kft. mottója: "A kommunikáció nem az ügyes és megtévesztő manipuláció ipara, hanem a dolgok néven nevezésének művészete." "Távol tartjuk magunkat Magyarország közéletének nyilvános értelmezésétől, nem követünk személyes kommunikációt, napirendet."
A szózatokat bizonyos Szigetvári Viktortól hallottuk, akit a tévénézők onnan is ismerhetnek, hogy nyilvános adásokban az orrát szokta piszkálni, majd az ott föllelt matériát elemzi. Szigetvári most több mint kétmillió forintot kapott egy szakértői anyag elkészítéséért, amelyet a Szonda Ipsos közvélemény-kutató cég két vezetőjével, Levendel Ádám elnök-vezérigazgatóval ...
P. Gy.

A cikket teljes terjedelemben a Magyar Fórumban olvashatják!