Árpádsávos Zászló
„Nincs más testvérem, csak magyar.
Ha virrasztok, miatta állok poszton,
csak tőle kérek kenyeret s csak ő,
kivel a kenyeret megosztom”
(Dsida Jenő: Psalmus Hungaricus)
Székely Zászló
MAGYAR SZEMMEL
A MAGYAR ÚTON
A Művelt Tájékozott Emberért Alapítvány
1092 Budapest, Ráday u. 32. I. em. 3.
+36-1-781-3236
info@magyarforum.info
Kérjük, hogy éves adójuk 1%-át ajánlják fel A Művelt, Tájékozott Emberért Alapítványnak-oldalunkért
1%"/
Kedvezményezett alapítvány neve: A Művelt, Tájékozott Emberért Alapítvány

adószáma: 18670275–1–13


A BKV nem tervezi a horrorátjáró felújítását

Maradnak az áldatlan állapotok a KÖKI-n.

A Liszt Ferenc repülőtérről érkező 200E autóbuszon a Kőbánya-Kispest metróvégállomáson bemondják, hogy a metró akadálymentes eléréséhez a következő megállónál szálljanak le az utasok, ám ez a belváros felé torlódó kocsisorok miatt nagy időveszteséget jelent, ráadásul a mozgólépcsők, liftek ellenére a buszvégállomáson áthaladni sem felemelő élmény, gyakran vegzálják a hajléktalanok az arra járókat.
 
Aki ezért vagy helyismeret hiányában a KÖKI-t választja az átszállásra, a metróperonra csak a katasztrofális állapotban lévő felüljárón keresztül tud eljutni, amelyben eső után áll a víz, és csúszik a lépcső. Nagy melegben az ellenőrök inkább kint állnak a napon, mintsem az átjáróban, gyakorlatilag szaunának megfelelő környezetben. A horrorátjáró felújítása azonban nincs terve véve.
 
A felüljáró esztétikus kialakítása és műszaki korszerűsítése – forrás rendelkezésre állása esetén, beruházás keretében – egy teljesen új szerkezet beépítésével valósulhatna meg, ami jelenleg nem tervezett – közölte a Világgazdaság megkeresésére a BKV.
 
Persze a Ferihegyre érkezők választhatják az átszállás nélkül a Deák Ferenc térre tartó 100E járatot is, ám a főváros az Üllői úton csaknem százmillió forintért kialakított biciklisávokkal gyakorlatilag kiszámíthatatlanná tette a külföldiek körében népszerű busz menetrendjét. Pedig 2200 forintos jegyárával éppen ez a járat hozott eddig milliárdos bevételt, ráadásul a buszközlekedés kárára létrejött kerékpáros infrastruktúra Vitézy Dávid szerint ellene megy a főváros stratégiai céljainak. A közlekedési szakember rámutatott, hogy a 100E vonalán 50 taxit vált ki egyetlen csuklós busz, így elhibázott az útját érintő átalakítás.
 
 
Forrás: metropol.hu
(2023.09.25.)