A BKV nem tervezi a horrorátjáró felújítását
Maradnak az áldatlan állapotok a KÖKI-n.

Aki ezért vagy helyismeret hiányában a KÖKI-t választja az átszállásra, a metróperonra csak a katasztrofális állapotban lévő felüljárón keresztül tud eljutni, amelyben eső után áll a víz, és csúszik a lépcső. Nagy melegben az ellenőrök inkább kint állnak a napon, mintsem az átjáróban, gyakorlatilag szaunának megfelelő környezetben. A horrorátjáró felújítása azonban nincs terve véve.
A felüljáró esztétikus kialakítása és műszaki korszerűsítése – forrás rendelkezésre állása esetén, beruházás keretében – egy teljesen új szerkezet beépítésével valósulhatna meg, ami jelenleg nem tervezett – közölte a Világgazdaság megkeresésére a BKV.
Persze a Ferihegyre érkezők választhatják az átszállás nélkül a Deák Ferenc térre tartó 100E járatot is, ám a főváros az Üllői úton csaknem százmillió forintért kialakított biciklisávokkal gyakorlatilag kiszámíthatatlanná tette a külföldiek körében népszerű busz menetrendjét. Pedig 2200 forintos jegyárával éppen ez a járat hozott eddig milliárdos bevételt, ráadásul a buszközlekedés kárára létrejött kerékpáros infrastruktúra Vitézy Dávid szerint ellene megy a főváros stratégiai céljainak. A közlekedési szakember rámutatott, hogy a 100E vonalán 50 taxit vált ki egyetlen csuklós busz, így elhibázott az útját érintő átalakítás.
Forrás: metropol.hu
(2023.09.25.)